Hänt lite saker......

 
Ja förra måndagen fick jag veta att på torsdagen var det dags för en operation som jag väntat på med både fasa och nervositet, men också längtat efter.
Har sen Milo föddes haft vissa problem som jag nu ska bli av med och nu var det dags !!
Detta medförde massa förberedelser innan och total fasta hela dagen innan operationen på eftermiddagen. *HUNGRIG*
Det jag var mest nervös för var nog att bli sövd med narkos, eftersom jag aldrig gjort detta tidigare Huuu !!
Men det va egentligen en baggis hihi. Fick sprutan i armen å vips blev jag yr å sen minns jag inget mer förren en läkare står över mig och säger  -nu är det dags att vakna (ca 1 timma och 45 min senare) ! Sedan ligga på uppvak ca 2 timmar å sen kom kärs maken å hämtade mig =)
 
Sjukskriven 2 veckor nu och det är jag glad över eftersom såret behöver hållas rent flera ggr/dag och smärtlindring behöver jag ta regelbundet varje dag.
 
Men ska väll inte klaga...mår väl då jag har diklofenak och alvedon i mig hihi. Det finns de som har det betydligt mycket värre !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0