Hänt massa skojjj !!!

I måndags morse vaknade jag å var såå trött...men blev gensat piggare och alldeles tårögd då jag fick ett GLÄDJANDE mms med bild på vännens Camillas nyfödda lilla dotter !!!! Hon föddes 6,20 å är gudomligt söööt !!!
På kvällen for jag och Max in till bb för att mysa å gratta å krama ;-) Max kommentar när vi gick därifrån var denna:
mamma hon hade så små fötter som små godisbitar och mina fötter är stora som chokladbollar !
Härlig kommentar !!
 
 
 
Sen samma förmiddag var jag och Uffe på utvecklingssamtal i med Max fröken i klass 1 och Max var med även han. Det var bara glada besked och det vi fick höra var problematiskt under förskole och förskoleklass tiden kände hans nuvarande fröken inte alls igen hos han !! WOW, det var så att jag fick hålla tillbaka tårar av lättnad där....
 
Resten av denna dagen svävade jag som på små moln ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så roligt att läsa din glädje när vår andra dotter föddes och Max kommentar är helt underbar. Det var roligt att ni kom in på sen em till oss och nallen och kläderna är så fina. Kramar

2012-11-25 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0