Helg i sikte !!!



Nu är jag redo för HELG !!
I morgon ska Uffe ut å tävla med sin Jeep och jag ska hitta på ngt skoj med gossarna...frågan är vad ?! Men jag har lite planer och hoppas att vädret tillåter detta ;-) Inga stora planer direkt men kan nog bli skoj ändå hehe.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Jag vill gärna ha tips på goda nyttiga mellanmålsrecept tack !!
Ser att det faktiskt är några som läser här i min lilla blogg och det vore skoj om ni gav er tillkänna så kan jag kanske kika in hos er med =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!



Visst är det härligt med helg! Det där med vädret ska inte vara några bekymmer, de har lovat strålande sol och 14 grader varmt!



Ha en kanonfin helg!



Kram Jenny

2011-09-24 @ 08:45:21
URL: http://jenjen.se
Postat av: Malin Carling

Jag har en superbok full med smarriga recept för barn, lovar att återkomma!! /Malin

2011-10-15 @ 22:51:53
URL: http://blevtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0