Vård av Milo med feber.....

I natt har minstingen i familjen vaknat av å an hela natten. Tyckte han var varm när jag va inne till han första gången å tempen stannde på 39,1 grad. Då var klockan 22 å sen va de in å lägga på täcket (som han sparkade av sig hela tiden) X antal gånger....plus vällingpåfyllnad kl 01 och 05. Sen var det tydligen morgon. Nu sitter han i soffan å kollar pippifilm å dricker festis =) tempen är nu på ca 38 grader, men det märks att han inte har samma ork som han brukar ha.

Har tänkt tanken länge men nu gör jag slag i saken......
Kolla in denna länken



En vän till mig som har en scrapbookingbutik, både lokal och på webben. Kika in för mer info...

Nej nu ska jag ta fram kycklingfileer ur frysen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0