Jahaja....

Började ju jobba heltid förra veckan och det gick kanonbra !! Fast var rätt trött på fredagen men då slutade jag tidigt så det var ju bra ändå ;-) Helgen var lugn och bra och jag såg fram emot en ny jobbevecka.......
Måndag morgon vaknar jag med feber och ont i kropp + halsen  SUCK !!!! Va fasen då !!!!! Har verkligen INTE lust med detta nu igen...... känns som att jag inte varit annat än sjuk de senaste halvåret typ........ Är hemma idag med och onsdag och torsdag så hoppas jag kunna jobba på fredag !! Men är säkert extra nedsatt efter att ha mått som jag mått nu i november och december....
Var ju på scrapträff hela lördagen och en del som också var med där ligger hemma med samma symptom som jag... jaja bara å bita i de sura äpplet eller hur va de men sa ?!?!

Bjuder på en härligt färgglad bild på vårt fruktfat i köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0