Gott nytt .....



Ja då var detta året snart slut då...
Det har varit ett år då mycket hänt. Både positiva saker som mindre positiva.
Psykiskt omvälvande på flera sätt. Jag har nog, som person, vuxit en hel del av allt jag fått uppleva och gå igenom. En del saker har fått mig att tvivla på allt och varför allt är som det är och varför jag egentligen finns här........... Sen finns det saker som jag är mycket glad att jag fått vara med om och ta del av.
Jag har mycket att vara stolt och oerhört tacksam över !!!! Har ett jobb, hus, fina underbara barn och älskar dem och min man över allt annat !!!  Fina vänner som jag är stolt över !!

Hoppas att detta kommande 2012 kommer bli ett fint år för alla mina nära och kära. Har funderat på detta med nyårslöfte....jag kommer inte ha ngt typiskt löfte men kommer försöka se till att fylla varje dag med LIV, skratt och tänka på att denna dagen kan vara den sista !!!
Det är mycket som snurrar i mina tankar men nu har jag fått ner en liiiiten del här iaf ;-)

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var en bra sammanfattning och ett bra "löfte" för det nya året. Önskar dig och din familj all lycka och glädje 2012! Kramar

2012-01-02 @ 07:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0