Bilder från stockholmsveckan =)

   

  

Lita härliga bilder tagna då jag var och hälsade på vännen S i Stockholm i början av Juli.
Var ute och promenerade på djurgården en kväll och fotade lite skoj =)
Sen var vi såklart på Grönan och där "lurade" S upp mig först i INSANe och sen direkt till FRITT FALL !!! Ujuj..det var jag som mådde illa under tunnelbanefärden hem sen.  Men skoj var det ändå hihi. Galen som man är !!

Idag har jag börjat nytt jobb på Torparskolans förskola på Teleborg. Känner redan att här kommer jag trivas jättebra ! Visst är det många nya kollergor, barn och föräldrar att lära känna men jag är ju ganska van vid detta då jag inte varit mer än ca 1,5 år på något ställe så.... Max har gått sin första dag på fritids och det verkar ha gått jättebra !!! Milo har suttit på pottan på sin förskola =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-08-08 @ 21:03:48
Postat av: Jenny

Du är Insane om du åker sådana karuseller gumman. Jag mår ju bara illa utav att se andra åka dem - hujja!



Vad fint att din första dag har gått kanon! Lycka till med inskolningarna!



Var Max lika stor som Lovisa var efter första dagen på fritids? Hon t.o.m. pratade annorlunda (-:



Kram Jenny

2011-08-08 @ 21:06:09
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Camilla

Få hoppas att du får stanna längre nu när du trivs så bra. Kul att läsa att Max hade en så bra första dag och jag hoppas han fortsatt att trivas. Undra om Milo bestämmer sig för att bli torr nu när han vågar sitta på pottan även på dagis. Kan ju ta emot när man är där annars och det händer en massa runtomkring. Kram

2011-08-27 @ 09:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0