Max på kalas =)

Ja idag var det dags för kalas för 2 st 4 åringar på Max förskola =)
Innan så har Max alltid varit jättetuff innan vi far till kalas där han ska vara själv...och samma idag. Han skulle vara själv på kalaset och jag skulle bara lämna han där och åka hem igen sen. Men väl där så blev han som han brukar bli..jätteblyg och vill helst stå fasklistrad vid mig hela tiden :-(  "mamma jag vill INTE du ska åka igen"
Men jag höll masken och gick med han och lämnade paketen till kompisarna och kikade runt lite. De skulle vara ute först och inne sen. Han upprepade hela tiden det han sagt och höll sig intill mig..... Sen sa jag till han "Max på inbjudan du fick stod det bara Max och inte mamma, då får inte jag vara kvar på kalaset men jag hämtar dig sen när det är slut" :-) Detta gick han lite motvilligt med på och jag pratade med en av föräldrarna som höll i det och sa att hon kan ju ringa min mobil om det är ngt. Sen släppte Max mig och åkte lite pulka med kompisarna....  Jag VET ju att bara han inser att det är skoj så har han jättekul och så . Det är bara själva brytet, när jag ska lämna han som han tycker är jobbigt...gäller och hjälpa han över det =)

Nu ska jag fixa lite här hemma TJING !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0