Lite nytt



Ja det har jag nu såhär på kvällskvisten..är trött man fattar inte hur jag kan vara det.. Somnade ca 22 igår och vaknade 7,20 :-D Visserligen va jag uppe å in till Max som ropade efter mig vid 03 tiden, han vill einte sova själv sa han.... jaja jag la mig lite hos han så han kunde somna om =) Sen gick uffe upp med gossarna 06.

Kanske e lite mycket just nu för mitt huvud med alla nya intryck på nya jobbet (en förskola med 5 avd. och en massa barn och personal att lära känna).

Milo han nästan springer runt här hemma och har verkligen upptäckt att det är skojigare att gå än att krypa =) Han e såååå sööt när han vill gå fort för då sprätter han likson med fötterna när han går.

På Måndag är vardagen tillbaka för alla härhemma. Max börjar på förskolan igen då efter att ha varit ledig sen den 19 december !!
Uffe är ju helt föräldraledig från 1 Januari tom Augusti ut =)
Jag jobbet  heltid på Gemla förskola och det verkar vara en härlig plats att jobba på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0