Toa för hela slanten hehe



Jaha...fasen så här mycket kräkig har jag inte varit de senaste tio åren som jag varit nu på bara nårra månader..... började igår efter jag och Milo kommit hem från stan. Började må illa å de blev bara värre och värre... Hade tänkt mumsa lite gott framför melodifestivalen men inte blev de så heller... mådde tokilla och va helt orkeslös så vid 20 la jag mig och somnade bums !!! Sen ca 23 fick jag rusa upp och kräkas !!! Kunde sova vidare sen till 09. Och sen sov jag även mellan 11,30-14,30. Men är trött ändå nu. Illamåendet är nästan borta och så hoppas jag det förblir !

BabyBjörn Pottstol  Havsblå
Sån här har vi =)

Vi sätter ju Milo på pottan varje kväll vid tandborstningen, bara för att få han å gilla det och få in det som rutin för han =) Idag tyckte jag han var mer orolig när han satt där men sen när jag lyfte bort han från den fick jag förklaringen =) Han hade fyllt hela botten !!!! Duktig gosse =)

Nu i eftermiddags såg vi en del prickar på Max...efter lite utforskande så konstaterade vi att det troligen rör sig om vattenkoppor. SKÖNT att han äntligen fick det, hoppas han kan smitta lillebrorsan med detta också !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0