SJ SJ gamle vän =)

Japps nu i kväll tog jag tag i de å bokade biljetter tor alvesta stockholm en vecka i början av Juli !!
Ska ju till min vän Susanne en vecka ensammen utan barn eller make ;-)
Vi kommer ha såå skoj är jag övertygad om (tänker på förra sommaren hihi).

Biljettpriset landade på YNKA 391 kr !!!!! Då inkl. platsreservation =)
Tack för det SJ !

Annars idag har jag å lille M varit till IKEA och shoppat loss lite fina saker =) Pappan och Store M har åkt Jeepen i skogen =) Det gillas av dem båda.

Om några veckor är det äntligen dags för scrapträffen i rottne !!!! Som jag längtat !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så det går att hitta billiga biljetter på sj fortfarande :) Ja nu är det snart dags för vårens höjdpunkt!!! Vi ses i Rottne! Kram

2010-04-12 @ 12:17:45
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0