Tandläkaren

Ja igår var det Max tur att gå till tandläkaren. De ggr han varit där innan har han totalvägrat att ens sitta i stolen eller öppna munnen..men tandis har kunnat kolla på tänderna när han skrikit i alla fall haha !
Igår gick han med på att sitta på stolen om han fick sitta i mitt knä, sen öppnade han munnen så snällt och hon fick peta på, räkna och t.o.m blåsa på hans tänder med en sån blås. Sen hann hon pensla på fluor på 2 tänder innan han blev jätteledsen för, som han sa, det smakade inget gott. ;-)

På fredag ska jag jobba igen och hela nästa vecka med. Ska bli spännande men kommer nog kännas grymt jobbigt eller konstigt att inte längre ha full koll på vad som händer hemma...... :-(
Sen ska jag börja jobba heltid igen den 4 januari, så detta blir lite av en mjukstart :-)

Verkar som att Milo är vår lille väckarklocka för varje morgon kl 04,50 så börjar han snacka i sin säng...gahhhh...efter 15 min. vaknar Max med och sen e dagen i gång.
Ska bli grymt skönt att få sova lite längre nu fredag och nästa vecka för då får banne mig Uffe ta alla nätter och tidiga mornar..har ju jag gjort nu då han jobbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0