Spööök !!



Igår så hade vi ett litet spöke härhemma när gästerna kom =)
Spöööök spööööök sa han när han öppnade dörren men sen blev han blyg och ville ta av dräkten genast =)

Vi var en sväng till graven igår och tände ljus på minneslunden för bl a min far som gick bort när jag var 19 år. *saknar dig pappa*
Nu är även julafton preliminärbestämt =) Vi ska fira här hos oss !!!!!! Sååå mysigt och riktigt härliga gäster med !!

Kom just på att det bara är 2 månader kvar av mammaledighet för mig....gäller att njuta för sen ska Uffe vara pappaledig januari tom augusti 2010. Iofs ska jag in och jobba lite extra nu i mitten av november på mitt gamla jobb ca 1 vecka...så det blir lite mjukstart. Men sen i Januari vet jag inte alls vart jag ska vara och jobba. Är ju bara fast anställd i V-ö kommun men ingen fast placering på ngn förskola. Sååå trist juh. Hade HELST velat tillbaka till HÄRLIGA gamla jobbet !!!


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

Vilket sött spöke ;)



Passa på o njuut av ledigheten :)

2009-11-01 @ 09:25:36
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilket buuusigt sött litet spöke :) & så fint du har gjort på bloggen! Allt bra annars? Kram

2009-11-01 @ 16:22:04
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0