Kul Kul !!

Ja dagarna rullar på med en faslig fart tycker jag ! Nästa vecka blir Milo hela 3 månader !! Vart sjutton tar tiden vägen ?!?

En liten fundersam kille verkar han bli ;-) Kan ibland bli väääldigt ledsen och då blir han alldeles mörkröd i ansiktet och så blir det stora gropar i hakan och underläppen darrar ! Sååå söt är han !!
Han kommer nog inte växa lika fort som sin storebror tror vi. Max ökade från 6200 gram till 8100 gram från 2 månader till 3 månader. Milo vägde samma vid 2 månader och vi ser på max gamla kläder (som nu Milo fått ärva) att de är för stora runt magen hihihi. Ska bli spännande att se vad vågen visar nästa gång på bvc ;-)


Idag har vi haft blåsa bubblor lek härhemma =) Nice bubbelbad va =)
Jag har även fått till 30 st grova kringlor. Perfekt att ha till mellanmål efter dagis tycker Max.
I morgon skall jag för första gången testa att träna på vibrationsplatta !!
Hahahaha återkommer med rapport om detta påfund....

Kommentarer
Postat av: Jenny Wigstrand

Lycka till imorgon med träningen! Själv körde jag ett 45 min fitnesspass framför Xboxen (vad gör inte desperata mammor med små för att få någon träning) och jag har början till mysig träningsvärk - skönt!

Kram

2009-05-13 @ 21:37:51
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0