Kalashelgen !


Max beställde en biltårta...detta är vad jag lyckades knåpa ihop till släktkalaset ;-)


Fin bild på en klättertokig Max. tagen med Uffes kamera som är annningen bättre än min hahaha =)


Och en bild på lillebrorsan Milo =) Underbaraste knorrisen =)


Glad lillfis i hammoken =)


" maaamma, jag har plockat en blomma åt dig"
Kan man annat än älska honom ?

Japps i helgen har vi haft litet kalas för släkten, mysigt och Max fick många fina presenter !!
Nu ska jag strax kila till dagis och hämta Max. Idag ska även hans tjej E med mamma och lillasyster följa med hem på fika och lek  =)

Tjing !!

Kommentarer
Postat av: Jenny Wigstrand

Vilka underbara bilder ifrån ett soligt Alvesta - lilla Milo sitter duktigt oxå! Fin tårta igen, hur bara gör du allt så bra?!? Kram

2009-05-04 @ 15:02:29
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken fin bbiltårta du gjorde och jag antar att Max uppskattade den ordentligt. Kramisar

2009-05-08 @ 20:55:07
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0