Hot Hot Hot !!


Underbaraste brorsorna !!
Max fina ögon kommer nog krossa mååånga hjärtan när han blir större !!
Han vill gärna hålla sin lillebror och säger sååå Milo  sååå Milo när lillebror är ledsen =) Och ibland när jag gått bet på att trösta lillgobben....ja då har Max lyckats !! SYSKONKÄRLEK !!!


En mycket koncentrerad Milo som just ju älskar ett band som suttit runt hans nalles hals =)



En liiiten jättesöt kylväska från tuppervare !! Den ska jag ha med mig i morgon på tåget till huvudstaden !!
Ska åka helt själv och hälsa på en kompis däruppe  från i morgon Lördag till Torsdag. Så i morgon vid denna tiden kanske jag sitter på en balkong ute på Lidingö med ett glas kallt vitt i handen =)

Tjingeling i värmen !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blev visst lite mer än bara kallt vitt vin hihi - sent oxå! Vilken party natt du verkar att ha haft! Toppenkul!



Kram

Jenny

2009-07-05 @ 15:01:33
URL: http://jenjenwig.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hoppas resan till vår vackra huvudstad blev underbar. Tack för det fina kortet jag fick på min födelsedag och njuta av sommaren. kram Jonna

2009-07-07 @ 09:51:14
Postat av: Linda

vilken fin kylväska....jasså tupperware säljer dem säger du?



längesen jag var på sånt party nu, man kanske skulle ha ett :-)

2009-08-15 @ 23:16:13
URL: http://lillith76.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0