Nu har jag fått svar.............

I våras när jag som vanligt var ute på min middagspromenad vid Räppe i Växjö hörde jag flera ambulanser komma körandes väääääldigt snabbt mot älmhultshållet på 23an. Ryste lite och undrade vad som skett.... När jag kom tillbaka till jobbet och kollade nyhterna på webben så står det till min fasa om denna nyss skedda olyckan....
olyckan
De var en familj på 4 st i bilen som helst plötsligt inte gick att styra, for av vägen och krockade med ett träd, började brinna och exploderade.... Mamman och lilla nyfödda dottern klarade sig inte ut. Pappan kom ut och fick även med sig äldre dottern ur bilden (dock kraftigt brännskadade båda två).
Jag blev verkligen illa berörd och har sedan till och från tänkt på och funderat över vad som hände sedan.....
Nu idag fick jag svaret..... http://singelpappa.blogg.se/ 
Stackars människor säger jag bara. Man får sig allt en rejäl tankeställare när sådant händer. Det kan ju hända precis VEM SOM HELST !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nimbe

Jag sprang förbi singelpappabloggen för ett tag sen av misstag. Jag läste bara lite men fastnade direkt, dessvärre glömde ja bort adressen och jag fick inte läsa mer om denna fantastiska människa och hans kamp för varje dags lycka.



Han är en hjälte i min och mångas ögon.

btw.. jäävlar vilken mage du har lottapotta.. haha..

Jag ser fram emot att se ytterligare en trollunge snart.. =)

kram på er.

2009-01-22 @ 20:50:19
Postat av: Alexandra

Den olyckan kommer jag ihåg också... Så tragiskt! Fastnade på hans blogg via din länk & kunde inte slita mig... Hoppas allt är bra med dig & magen! Kramar

2009-01-26 @ 15:10:21
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0