Tjockisrapport ;-)

"Nu är din bebis sannolikt mellan 50-52 cm och väger 3.5-4 kg. Det är nu nära ditt beräknade förlossningsdatum och det är dagt för bebisen att födas. Det är dock bra att komma ihåg att många går över tiden, speciellt förstföderskor, så bli inte orolig om bebisen bestämt sig för att vänta ännu lite till."

kopierat från  Bli Mamma




Magbild framifrån...

Idag går jag in i v 40 men inte en tillstymmelse till att bebis vill kika ut inte suck !!
Sitter eller ligger jag så har jag lite fullt hanterbara förvärkar (andas iiiin genom näsan och uuuut genom munnen) men så fort jag ställer mig upp ja då är dom borta !
Bara å ställa in sig på att gå över tiden tror jag ...


Kommentarer
Postat av: Jessica

kan man ana en pojkrand på magen? lr är det bara som det sägs? jag hade rand med min pojke å inget med min flicka..

2009-02-18 @ 21:17:10
Postat av: Camilla

Jag är värderlös att säga vad det kan vara men jag längtar att få träffa er nya familjemedlem oavsett kön. Hoppas verkligen bebisen bestämmer sig för att kika ut snart. Till helgen så Max kan ha kul hos farfar. Kramar

2009-02-18 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0