Lite smått å gott ;-)


Jaopps...INTE fin bild va ...såhär ser mina fötter å vader ut på kvällarna numer.... SUCK !! varför ska man samla på dig denna vätska kan man ju undra...
Med max i magen så gick jag ju upp 30 kg (vägde 103 kg !!när vi kom in till förlossningen)
Sen när vi åkte hem från bb 2 dagar senare så var vikten nere på 90 kg :-D


Ett bebis kort till en kollega som egentligen skulle haft sin bebis 1 vecka efter mig men de fick i slutet av december !!
Fick se den lilla söööta tjejen på neo en liten kort stund åsså !!
Det va en konstig tanke att tänka att en sån liten är det inne i min mage.


Max i vinterskrud innan idag på väg från lekplatsen.
han tog med sig denna snöklumpen hem så nu har den legat i en bunka i köket och vi har sett hur den förvandlats till vatten (smutsigt sådant). Han tycker det är sååå spännande med experiment med is just nu.

Tjingeling från mig med jättemagen, går in i v 39 i morgon !!!

Kommentarer
Postat av: Penni

härligt, nu är väntan snart över :)

2009-02-09 @ 09:28:52
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: AnnaA

Bebis i sikte! ;) Inte långt kvar...

Skönt för dig, för med dem fötterna och benen är det inte så kul. Det vet jag ju själv. Men nu när min kropp är mer vanlig igen känns det inte så himla jobbigt med den där graviditeten trots allt. Knasigt! :)

Lycka till!

2009-02-12 @ 09:05:18
URL: http://effy.wordpress.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Tråkigt att du ska svullna så och jag förstår att det måste vara jobbigt. Hoppas det snart är över. fint kort på Max och jag antar att kortet du gjort uppskattades. Var ett väldigt gulligt får måste jag säga. Kram

2009-02-12 @ 20:49:31
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0