Jag är en liten älskling ;-)

Ja nu i kväll när jag och sonen pratade lite om våra namn mm . så frågade jag han om vem han är?
Då fick jag detta underbara svaret !!
"jag är en liten älskling mamma"
jaha vems älskling är du då ? frågade jag då...
"jag är din å pappas å bebisens älskling" svarade han då och så fick jag en puss på kinden !!!!!!!!!!

UNDERBARA UNGE !!!!!!!!

Hans tal har ju varit lite sent så vi har varit hos en logoped några gånger men från nu i höst så har det verkligen satt fart !!
Jag gjorde en liten intervju idag som jag tänkte försöka göra en gång i halvåret:
Frågor och svar:
Vad heter du ?
Max pettersson
Vart bor du ?
Ringägen femtieex avesa.
Hur många år är du ?
Tre snart fya.
Vad kan du säga?
Kan säga maaaax så högt ( säger det jättehögt).
Vilken är din bästa leksak?
Bilen.
Vilka är dina kompisar?
Anton, Gium (kompisar på förskolan)
Vad äter man med ?
Affel och kniv på faten.
Vilken mat gillar du mest ?
Köttbullar å makaroner.
Vad gillar du att leka med ?
Med mina leksaker.
Vad kan du göra ?
Gå, ta saker med handen, jag är stor.
Hoppa nästan till taket.

Ja det är bara att inse...lille grabben börjar bli stor =)




Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Så underbar han är er kille. Han börjar bli en stor kille och visst är han en älskling!!! Kramisar

2009-02-02 @ 22:36:02
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0