Mys och arlakörning =)


Mamman och Milo myyyyser under äppelträdet =)
Ja vi hade verkligen mysdagar då när Max och Uffe va till farmor i Ängelholm.


Nu har jag vuxit ur bebisbadbaljan hihi.... mamma fick köpa en större så nu kan jag plaska huuuur mycket jag vill !!!
Älskar att bada !!


Denna veckan var vi till Barnens Gård en dag. Jag har aldrig varit där innan men det var helt perfekt ! lagom stort och inte alls så mycket folk och härligt väder =)
Max vägrade bada men han fick en favorit i traktorbanan direkt =)

I morgon far vi till Värmland för denna sommarens sista semestertripp. Lillebror Gustav ska ju GIFTA sig med sin Linda på Lördag !!!  Sen stannar jag å de små gossarna kvar hos min mamma några dagar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0