Första tanden !!!



Igår såg ja den !!!  En liiiten tand i Milos underkäke !! Detta förklarar ju varför han vaknat på nätterna och varit ledsen, det brukar han inte vara. Vaknar han så brukar han ligga och prata så glatt =) han ska gnaga på ALLT och dreglar som en hund :-D

Max har gjort STORA framsteg !!! Han har ju haft lite problem med att gå på toa och bajsa...kisseriet sköter han galant men de andra har kommit i kalsongerna för de mesta. Vi har lockat med det mesta (åka till leksaksaffär mm mm) men trots att han vetat det och vetat såå väl att man ska bajsa på toan så näeeee...har de hamnat i kalsongerna. Iofs så har han inte brytt sig nämnvärt om det heller..nog mest jag och Uffe som brytt oss och lidit för hans skull. Men förra veckan fick jag nog! Efter att ha tatt på nya kalsonger ca 5 ggr på raken så tipsade en vän om att "ja men ta bort nån kär leksak för han då" jao hans dator åkte ner i källaren. Efter några dagar och ingen direkt skilland så fick han förbud att titta på film och tv dagtid, fick bara kolla på bolibompa kl 18 på kvällen innan läggdags, och nu händer det saker minsann =)
Idag var han sååå stolt när jag hämtade på dagis "mamma jag bajsade på toan idag !!" Sen när vi kom hem så hamnade det i toan hela tiden när det behövdes !! UJJJJ vad skönt för Maxxen att "spärren" släppt nu =)

Kommentarer
Postat av: jennie högberg

Härligt! Så skönt att slippa såna problem, både för er och för honom :-) Bra jobbat Max!

2009-08-27 @ 08:08:37
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0