Scrapträff och kalas !!


Ser den mumsig ut eller vad tycks ? :-)
Jag har gjort den själv och den gillades av alla max kompisar som var på kalas här i eftermiddags !
Max ville ha en spindeltårta.....så jag försökta trixa till lite spindlar av smält choklad hahaha...sen la jag dit lite gelegrodor med.  Nu är kalaset slut och jag tror att både Max och vi är ganska trötta efter denna helgens alla strapatser...hehe
Jenny & Milla, ni förstår nog vad jag menar nu... =)

Sen lite alster som jag lyckades få till på scrapträffen igår:

Ett morsdags kort där utmaningen var att skriva 3 bra saker om sin mamma.
jag valde att göra ett flaskkort och skriva Mamma, Svärmor och Mormor ;-)
Här var det röstning och jag fick pris !!! WOW vilken go känsla det är att få gå fram till scenen och hämta priset !!!
Tack alla som röstade på detta.


Sen en 20*20 cm Lo där utmaningen var: Huvudfärgerna ska vara rosa och grönt och accentfärgerna får INTE ta överhanden.


Sen en LO (stor tag) där utmaninganvar att använda 2 foton.
jag valde att göra en från när jag och Max var på Mora Träsk nu i våras.

  

Ett kost där utmaningan var att det ska vara vikt minst 3 gånger. jag har vikt så det blev 10*10 cm på varje sida (dom typ ett dragspel) och en liten uppvikning på framsidan (lilla bilden).

Det var en jättehärlig dag som jag aldrig ville skulle ta slut !!
Tack alla goa som kom fram och gratulerade till lille Milo med !!
Och tack Linda för de fina gosiga kläderna han fick av er !!!
Nu ska jag snart ner och packa upp alla sakerna igen. Tjingeling !!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Visst var det bra igår! Och grattis igen till vinsten med mors dagskortet! :-) Kul att träffas igen! Kram kram

2009-04-26 @ 17:56:07
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Vilken härlig tårta förstår att den gillades starkt av barnen! Kul att se dig på träffen med ju =) Kram

2009-04-27 @ 11:55:39
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com
Postat av: Penni

Vilken läskig tårta med spindlar och grodor! Precis passande en liten grabb på 4 år kan jag tänka mig :)

Du hann med mycket fint på lördagen! Härligt!

2009-04-28 @ 15:31:20
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: monica

Kul tårta, uppskattades mycket kan jag tänka mig =)

Du hann med mycket fint på träffen!!!



2009-04-28 @ 18:53:15
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läcker tårta och jag förstår att den uppskattades av kompisar. Synd inte vi kunde komma och njuta av tårtan men det blir ju så ibland. Visst hade vi kul på träffen och du fick mycket fint gjort. Kramar

2009-05-13 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0