Scrapfolks...here I come !!

Ja i morgon smäller det hihihi !!
Det kom lite hastigt på att jag skulle vara med men va sjutton ;-) Skoj i massor ska det bli !!

Lite bilder på vår lille guldklimp som är massa glad nu !

Här ligger lilla jag i stora soffan =) Men jag växer så det knakar. Var hos Mia på bvc i veckan och nu är jag 60,5 cm lång och väger 6255 gram !! WOW ! Min storebrorsa vägde 6250 gram när han var lika gammal som jag är nu... Jag har å brås på säger dom ;-)

Så fort nån pratar med mig så ler och skrattar jag !!!!

Ne.... ha en härlig helg nu alla det ska vi. Mamma ska pyssla i morgon och då ska jag å Max å pappa busa hemma. På Söndag blire kalas i huset för brorsan har då bjudit hem en hel massa kompisar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0