Lite kort !


Beställningskort.
Suddig bild jag vet.. glömde fota kortet hemma så jag fick fota med mobilen på jobbet innan jag lämnade iväg kortet.



Suddigt här med.... jag var nog inte så fast på handen just då hehe...
Skickade till min mormor med lite foton på sonen. (Hon bor i värmland 32 mil norrut).
SAKNAR henne en massa !!!!!!!!

Nu börjar de hända saker inne hos filur minsann..... känner hur det drar å har sig mest hela dagarna och idag på eftermiddagen kände jag av lite trötthet i ryggslutet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fina kort! Så roligt när lilla filuren börjar ge sig till känna!

2008-09-03 @ 12:13:27
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0