Gratis är gott =)

Idag på lunchen var jag till babyproffsen och hämtade  en gratis babybox.

Innehållet var detta   + en  Angelcare Blöjhink. I den gula lådan är det 12 st  blöjor 2-5 kg...ujuj va smååååå !!


Jag har även varit med i en swapp (färg kort) på allt om scrap.
Fick allt detta i ett kuvert häromveckan !!!
TACK alla deltagande för allt fint !!
Näe nu ska jag och filur slappa i soffan och snart kolla på "från koja till slott"......hoppas jag kan hålla mig vaken bara...brukar somna när det är ca 20 min. kvar av programmet :-( lagom retligt lixom hehe.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilka fina saker du har fått, både till bebisen & till dig! Hoppas allt är bra! Kram

2008-09-12 @ 12:10:49
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0