35 åringen !!!

Japps... då var man halvvägs till 70 då hahahaha !!
I Lördags fyllde jag 35 år och blev mega uppvaktad :-) Fick härlig sovmorgon till 9,30 och väcktes av sonen som kom in (påhejad av sin mormor och pappa) till mig och gav mig en blöt puss och sa GRATTIS mamma !!! *lycklig*
Fick inga paket alls men desto med kuvert hihi. Massa pengar å present kort !!!
Så nu idag har jag köpt /hämtat ut en sådan här......

OJOJ vad jag har längtat efter en sån !! Nu är det slut på bakandet i matberedaren minsann. SKÖNT !! Ska bli supergott att kunna göra fler än 40 bullar i taget ;-)

Sen på eftermiddagen kalasade jag och släktingar på denna....

Detta är min absoluta favorit bland glasstårtor !!

Får ju inte glömma fredagen då bästaste vännerna Camilla och Jenny med barnen kom på fika. tack för den trevliga stunden och för den superduper bra presenten !!!!! Här ska shoppas !!
var hemma från jobbet hela förra veckan pga en anvis förkulning men idag har jag jobbat igen, jobbigt för näsan rinner och täpper igen ännu men det går väll över snart hoppas jag .


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att vi fick komma och jag hoppas att kreativiteten flöder med vår present! Nu blir jag lite avis på din present... jag bakar inte ofta men om jag hade en sådan ehe - kram vännen!

2008-10-13 @ 20:48:22
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken fin present du köpt dig och vilken härlig tårta. Jag hoppas den uppskattades ordentligt. Tack så mycket får en härlig fredag em. Smarrigt fika och det är alltid kul att träffas. Kramar

2008-10-13 @ 21:07:17
URL: http://millai.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis i efterskott! Jag trodde du var en 74 oxå, men uppenbarligen inte. ;-) Hur stor frys har du?? ;-) Jag är glad när det finns plats att frysa 20 nybakade bullar... Vad är det för tårta? Hemmagjord? Kram

2008-10-14 @ 16:23:50
URL: http://martina74.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Grattis i efterskott! Visst är det roligt med presentkort, fattar inte att inte alla tycker det... ;) Jobbigt att va förkyld... Hoppas du blir bra snart! Kram

2008-10-16 @ 14:27:06
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0