I skapartagen ;-)


Japps en LO 12*12.
Äntligen fått till den så jag e ganska nöjd !
Från vintern 06-07..första vintern i egna huset =)
Har även scannat in den för första gången =) Men hur gör ni andra som scannar in era 12*12 LO ?? den fick ju inte plats i rutan i scannern utan jag fick skarva å så i photoshop...hmmm jaja kvaliten e nog inte den bästa på bilden...

Annars idag har jag å sonen varit på skogsknyttarna och idag poppades det popcorn på stormkök där i härliga vinterskogen =)
Max tittade förtjust då de hoppade majskornen :-)
Sen hem och gjorde en jättemumsig köttfärssoppa till lunch :-P
I eftermiddag har vi varit ner i källaren, jag har scrappat och sonen och pappan har kollat på film (bl a Wall-E och spindelmannen).
Nu frostar jag av frysen....bäst å passa på när det är några minus ute så maten kan stå ute på altanen en stund.
Tjingeling !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin LO! Tänk om vi får en vit jul! FAst på ons ska d bli varmt igen suck... Nu ska vi fortsätta röja huset - kram

2008-11-23 @ 09:14:25
URL: http://jenny-jenjens.blogspot.com/
Postat av: Penni

Jättefin! Älskar snöpappret..a lot!! :)

2008-11-25 @ 19:32:05
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken fin LO och jag hoppas vår jul och vinter bli så härlig med vit snö så vi kan ut och leka. Kanske åka pulka ihop? Kramar

2008-11-25 @ 21:37:58
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0