Ullareeed :-)

Japps idag va dagen med stort D !! Ullared med jobbarkompisarna. Weii va skoj vi har haft !


Såhär såg bagageutrymmet ut på bilen när vi va klara med gekås.
Smockfullt !!  Och då var det ändå ett stooort utrymme på den bilen.

Jag fick det jag ville ha inkl. ett par grå/silver foppasandaler ;-) med lite "pluttar" på.
Handlade kläder, scrappapper, tavelramar, gardiner till vardagsrummet, dukar, en blixten m´queen (stavas?)  tavla till sonen och massa mer !!!

Sen passade jag på att fota Sanna Nielsen som var där och signerade sin nya skiva :-)

Kass bild men jag hade bara mobilen med mig...

Men hur som helst va resan kanonhärlig och det som betydde mest va att få umgås med kollegorna och snacka om allt och inget ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0