Högsommarvärme !!!

Idag var det återigen dags för skogsknyttarna =). Max bara älskar detta (och mamman med hihi).

Han och en kille där har redan funnit varandra och leker där i skogen hela tiden. När denna andra killen gick iväg med sin mamma för att kissa så kom max till mig och frågade efter han nästan direkt  *ler*
Nästa Lördag ska vi med hela knyttegruppen till stora kosläppet strax utanför Alvesta. Då ska jag nog locka med pappan i familjen med .


Här "grillar" Max korv :-)

Sen när vi kom hem så va de ute på baksidan som gällde. Max tjejja Linnea med sin mamma kom förbi och de hade såååååååå skoj i badbåten. Jag hällde i lite vatten ( nästan upp till deras knän).


...att de sen blev blöta i baken bekom dem inte nämnvärt =)
Mammorna blev även de blöta av vattenpistoler !!! Såååå SKÖÖÖÖNT !! YES !
Här skall odlas brunt skin ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

2008-05-12 @ 15:59:00
URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad roligt att ni är med på knytte. Det har vi på jobbet och jag är faktiskt utbildad ledare i det..;)

kram

2008-05-12 @ 16:00:21
URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Guggu

hallå hallå!

stänger min scraputmaning nu du får vara med nästa gång :)

härliga sommarbilder

kramiz Guggu

2008-05-13 @ 09:57:50
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: mia

Ja visst var jag med i rottne. Jag har redan anmält mig till träffen i höst. Har du med det =) Vilka fina alster du gör =) såg att du varit med på bind it all kursen. Jag missade den tyvärr. hade velat gå den nu när jag står i valet och kvalet till att köpa en. Men du är nöjd med din eller?

2008-05-14 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0