Påskkort !

Här kommer de påskkorten som jag hade med att visa på kursen.

image228

Vi försöker nu att helt ta bort sonens sovande under dagarna eftersom han började vakna vid 04 på morgonen/natten. Idag efter han och jag duschat så somnade han sittandes i soffan kl 18 !!!! Brukar gå å lägga sig vid 19,30 tiden... jag försökte få han att vara vaken längre genom att sägga mig på golvet med han sittandes framför mig och bygga duplohus. Men jag fick ge upp då han somnade sittandes där med....jaja hoppas han sover ganska länge i morgon iaf...
image229
Här sover han sååå gott med "ooosseee" i handen och sin älskade "dalle" brevid sig  *ler*

Nu i helgen komme rnog de 5 olika bidragen jag tävlade med förra helgen upp här i bloggen..
Tjabba !!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilka vårfina kort med färger man blir glad av. Nästan som en vitaminkick! ;-) Blir nog inte så många påskkort gjorda här, men ska försöka göra påskpåsar med gotte i istället. :-) Trevlig helg! Kram

2008-03-07 @ 09:58:59
URL: http://martina74.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Carmig bild på er goa kille!!!
Så många olika påskkort du hade med dig och de måste varit inspirerande. DU är så enormt duktig! Ska kolla min kalender och se när jag är ledig så vi kan träffas en kväll. Kramisar

2008-03-09 @ 23:06:24
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0