Lite "Hemma hos...."

Här kommer lite bilder från vårt hem....

image226

Här är underbara sovrummet vårt !! Jag bara älskar den mönstrade fonsväggstapeten. Överkastet hittadejag på ikea igår och det passar ju kanonbra i färgen tycker jag. Vi har ännu inte bytt ut fönsterbrädan. Vill ha en i ek. Vill även löpa en Malm sängram på ikea ( i ek även den).

image227
Maxens rum. De blåa vägghyllorna är från Ikea ( + blåa stolen + gardinerna + kistan)
Den ljusblå gungstolen fick han då han fyllde 1 år 2006 av sin gammelmormor och moster och morbror.
Här ska vi måla om i sommar,ingen aning om vilken färg vi väljer ännu :-)
Polisbillampan i fönstret (även lilla bilden) köpte vi på gekås ullared. Spökkrukan är från Atelje Vidagård .

Igår hade jag ju scrapkursen i Älmhult. Det var succe och alla verkade jättenöjda över mitt upplägg *glad* Tack Jenny  för ALL hjälp !!!
Annars  har jag scrappat en massa till Hobbyhusets cybercrop !! Har kommit på att jag skapar allra bäst då jag har lite press på mig att få till en slutprodukt.

KRAMIS !!

Kommentarer
Postat av: Guggu

hejhej kul att höra att scrappingen gick bra även om jag itne vågade vara med.
vad fint du har i sovrummet och jättefina gardiner!!
ska kolla i jotexkatalogen idag för jag behöver fräscha upp lite. har lekt gugulotte perelli hela helgen (vi är rätt lika) iförd folie och testat att sminka mig som charlotte kul kul kramiz Guggu

2008-03-03 @ 13:00:17
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Härliga rum det blev med det nyinköpta. Tackar för att jag fick se resultatet och jag måste säga att ert sovrum är så härligt. Kommer bli kanon med en anna fönsterbräda. Max rum är lika tjusigt som alltid och det syns att det är en kille som bor där. Gillar jag! Kramisar

2008-03-04 @ 22:52:08
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0