Midsommarafton 2008 !


Kvinnor och barn i hammoken :-)

Ja denna midsommarafton firades hemma i vårt hus i Alvesta. Det var vi och 2 familjer till och verkligen en härlig dag !
Eftersom regnskurarna avlöste varandra så valde vi att inte gå upp till firandet vid riksdagsmannagården i Alvesta utan stannade hemma i trädgården =)
Mycket goood mat och en å annan snapsvisa  *ler*
Jag hade faktiskt tänkt att Max skulle ha lite finkläder på sig men han ville absolut ha sin  byggarebob tröja så så fick det bli :-)

TUSEN TACK Camilla o Jenny med familjer, för en toppen dag !!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själva för den mycket trevliga och välplanerade kvällen. Så kul att barnen funkar så bra ihop! Det här gör vi fler gånger, fast vi behöver väl inte vänta till nästa midsommar? (-;

Kram Jenny

2008-06-23 @ 21:25:44
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Guggu

Kvinnor och barn i hammoken. vilken trevlig titel!!

sommaren fångad till fullo i en enda bild :)

trevlig sommar

mvh

Guggu

2008-06-24 @ 14:47:40
URL: http://guggu.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tackar själv för en härlig midsommar ihop. Tänk så roligt vi hade alla och det kan vi j gärna göra om ;-) Härlig bild på oss med måste jag säga. Kramisar

2008-06-25 @ 10:22:58
Postat av: Alexandra

Låter som ni hade en härlig midsommar!



Jag har utmanat dig i min blogg...

Kram

2008-07-04 @ 14:33:11
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0