Long time no see...

Har haft massa annat å tänka på den sista tiden....

Men mors dag firades på ett mysigt sätt hemma hos oss :-) Först fick jag en härlig sovmorgon och vaknade till doften av nybakad kladdkaka. Sen sa Uffe att gör dig i ordning så åker vi sen, vi ska ta med kladdkakan ... jag fick inte veta vart !!!
han stannade på ica å va in där å köpte lite saker hehe Hemligt  tills vidare för mig.

Sen åkte vi Mörbi Moheda och sen mot Åby å sen mot Berg. Då började jag ana vart vi skulle ;-) Ohhh så rätt jag hade. Färden slutade vid Hultaklint (utsikts platsen intill singoallas grotta). Där dukade mannen och sonen upp kladdkakan och jag och uffe fick varsin redbull att dricka  *älskar redbull* och sonen fick festis :-) Han hade även köpt lite kakor å en krukväxtblomma att ha på fika bordet hehe.
VILKEN HÄRLIG MORS DAG !!! Tack för den mina goa grabbar !!


En härlig bild på mig och sonen  !!!

Idag har vi haft trevligt fika sällskap. Max knyttekompis Jakob med familj ( mamma L, pappa O och lillasyster N).
Grabbarna bus i full fart ute på gräsmattan.
Detta måste vi göra om !!

Nu är jag som en pepparkaka i ansiktet och på armarna Yiiihhaaa va gött !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fint kort! Underbart! Visst är det så skönt med sommar äntligen, färg på armar o ben o du... även på bleka smalben (-: Kram Jenny

2008-06-01 @ 22:05:18
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Camilla

Vilken härlig mors dag du hade och så glad jag blev när jag läste det. Charmigt och gulligt kort på dig och sonen. Jag hoppas med på mera färg på benen men jag jobbar ju hela tiden. Ja den kommer kanske med tiden på mig. Kramar

2008-06-05 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0