Utmanad av Alexandra !

har blivit utmanad av Alexandra i hennes blogg!

Beskriv först reglerna-
Svara på alla frågor-
Välj ut de personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din-
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Tvätta köksmattorna
*Skriva matsedel för nästa vecka
*Åka till Lina med familj så max och jakob får leka och bada i poolen.
* Ev. laga lite storkok inför semestern.
* Städa lite.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
*var eller skulle på cykelsemester med min mamma till gotland. brorsan skjutsade oss till nynäshamn och sen tog vi båten till gotland med fullpackade cyklar. Sen cyklade vi från runt norra delan av gotland under en veckas tid och sov i ett liiitet 2mans tält :-)

Ställen du bott på
*Hemma hos föräldrarna i Kristinehamn i Värmland.
* I en 2a på stenstaliden i kristinehamn.
* I en 1a på samma ställe ( när jag pluggade till förskollärare).
* I en insats2a i samma stad.
* I min första egna 1a med kokvrå (de andra lägenheterna bodde jag i tillsammans med dåvarande pojkvännen).
* I en annan 1a med kök i ett privat hyreshus ( ujuj vilka fester hehehe)
* I Växjö på Björnbärsvägen med nuvarande maken Uffe =)
* I Alvesta på ringvägen i vårt första EGNA HUS !!! Hoppas bo här livet ut !!!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av alla lån på huset och övrigt !!!
2. Ge vänner och bekanta
3. Resa
4. Tokhandla !!
5. Kommer väll på ngt skoj =)

Jag utmanar: Milla I och Penni !

Kommentarer
Postat av: Penni

jises.. får ta tag i detta ikväll ;)

2008-07-05 @ 09:10:22
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Camilla Ivarsson

Det var tusan... Ja jag få se till att svara så snart jag kan. Kramar

2008-07-08 @ 23:41:16
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0