Helgen...

Ja denna helgen har vi bara mes tagit det lungt.
I fredags kväll va jag hos en kompis och åt lite gott å drack lite gott *ler* TACK för en toppenkväll Camilla !!!
ganska sent på kvällen messade mannen här hemma att sonen hade 38,8 i feber :-( men sen piggnade han till lite grann och när jag kom hem vid midnatt så sov de båda gott i vår säng. Mysigt att sova alla 3 i samma säng, om än liiite trångt hehe...
Sen på lördagen va feberna borta å grabben va piggelin igen..skönt att det bara va nå kortvarigt.
Senare på  Lördagen då bakade jag och Max 80 st pizzabullar  MUMS va gott !!!
Idag har vi varit till ett par bekanta lite utanför Växjö, trevligt och mysigt att gosa med deras lille son  =)

Troligtsvis så ska jag hålla i en kortmakar träff/kurs den 1 mars ( en lördag), kl 13 och några timmar framåt, i Älmhult. Kommer bli så att man får göra ngra påskkort jag visar på grunderna hur man kan lägga upp ett kort, olika tekniker mm.  Är det ngn som känner att detta är ngt för mig ?! Hör av er till mig så berättar jag mera =)

I kväll har jag duschat med en väldigt arg son som HATAR att duscha å få vatten på huvudet... då gäller det att hålla i han inuti kabinen samtidigt som man ska få han tvättad...INTE lätt kan jag säga !!!

Kommentarer
Postat av: Guggu

Var anmäler man sig?
det låter superkul.
med reservation för ev snöstorm (rävemåla är ju en bit bort)
tjing!
Guggu

2008-02-11 @ 11:27:03
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken helg du haft. Dina pizzabullar som är så goda. Ja nu har du ett lager om mannen din låter bli dom ;-). Kramar

2008-02-11 @ 20:09:43
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

Hej Smurfan!
är ganska blyg så jag vet inte om jag vågar komma (även om det inte verkar så på nätet)
ska repa lite mod. är det många som kommer?
kramiz Guggu

2008-02-14 @ 07:52:58
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0