PUST 100% sjukskriven !!!

Ja idag var jag till läkaren för ev. sjukskrivning pga mina graviditetsbesvär.
Det räckte i stort sett att hon såg mig gå (ta pyttesteg snarare) för att hon skulle sjukskriva mig 100% från den 5/1 tom den 12/2 (10 dagar innan bf datum, resten tar jag av min semester).
På pappret hon skrev står det ordinerat: vila och akupunktur, så jag ska få remiss till akupunktur. Få se vad det hjälper...tror inte såå mycket på sådant  för jag fick ju akupunktur innan på förlossningen med Max och det hjälpte NADA !! Men men...kan ju vara värt att testa....

Känns som en sten lossnat från mitt hjärta nu för nu kan jag verkligen VILA inför förlossningen och vad som komma skall =)
Ska prata med rektorn för Max förskola och försöka få ha han där 9,00-15,00 måndag tom torsdag.
Nu ska jag börja med ett gravidalbum till filur med...var inne till landstoken när jag var i stan och handlade massa papper till bl a detta albumet !!

Kramis på er alla !!
Skriv gärna en rad om vilka ni är som är här inne och hälsar på ibland =)

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Skönt att du kan vila inför förlossningen nu! Men så trist med akupunkturen! När jag fick det för 4-5 år sen funkade det klockrent! Dock fick jag det mot smärta i handen. Var helt besvärsfri i flera, flera månader! Lycka till!

2008-12-29 @ 16:29:00
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag fick akupunktur när jag var gravid med Lotus. Det hjälpte massor. Från att knappt ha kunnat gå så kunde jag röra mig nästan smärtfritt. Så jag tror absolut på det! Dock får man ge det lite tid, tar oftast 5-6 behandlingar innan det ger verkan.

2008-12-29 @ 20:07:35
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Martina

Tråkigt att du har så ont, men skönt att du nu har möjlighet att vila. Hoppas akupunkturen hjälper. Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 10:57:52
URL: http://martina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0