Laster....dagisfoto och inköp till filur =)


Japps...jag bara älskar Liza Marklunds böcker. Kan ligga och sträckläsa en hel..sååå svårt att sluta läsa. planen är att ha alla inbundna i bokhyllan =)
Idag köpte jag den sist utgivna det blir helgens läsning det =)
Tandcremen är nog en gravidnojja =) kan står och borsta gaddarna hur länge som helst och tungan ska vi inte tala om =)


Årets dagisfoto på sonen =) Suddig bild på en lite halvleende gosse.


Hittade denna på Lindex idag !!!! sååå mjuk och härlig är den så jag kunde bara inte låta bli =)
Hjälmmössan passar bra till tycker jag.
Nu har fogarna mina verkligen börjat göra ont ont !!! Ska till läkaren den 29 /12. Få se va han/hon säger.....

Härligt med julledigt nu minsann..Nästa gång jag jobbar är det den 5/1 -2009 !!

Kommentarer
Postat av: Penni

Alla gravidnojor är roliga ;) din var ju nyttig iallafall :)



den overallen är helt underbar och kan ge den bästa betyg!! Zac hade just en när han åkte från bb till han var 3 månader :) Precis lagom varm!

2008-12-20 @ 08:32:38
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Martina

Desamma. Hoppas ni haft en fin jul. Vi är förkylda, men laddar för nyår. ;-)

2008-12-27 @ 18:41:13
Postat av: monica

Hoppas er jul varit bra!!!

Vikningen du undrade över hittade jag måtten till här: http://stampartic.blogspot.com/

Scrolla långt ner på sidan så hittar du den + en massa underbara kort =)



Ha en fortsatt skön jul o nyår!

Kram!

2008-12-27 @ 19:22:56
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Sophie

Den overallen har vi också =)

2008-12-31 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0