Invigning idag !!

Japps !! Idag har jag och vännen Camilla varit på en invigning  av
Landstokens nya scrapbutik i Växjö !! 
Kan VARMT rekomendera ett besök där !!!!!
 
Massa fint  fanns det där och vi handlade en hel del =) Bl a denna tången....



Igår fick jag hem de kläderna jag beställde då jag var på ett Me & I Party härom helgen.
        

Mjuka gosiga kläder till filur i magen          
På rumpan är det denna otroligt söta igelkotten !!




Såklart ska blivande storebrooo ha en matchande igelkottetröja =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har med beställt de underbara byxorna! Köpte inte tröjorna till tyvärr, tyckte det blev för dyrt, men de är ljuvliga! Mysigt att matcha storebror och filur! bra smak! kram

2008-08-31 @ 20:41:18
Postat av: Anna

det föregående inlägget var fårn mig...

2008-08-31 @ 20:42:03
URL: http://frokenannas.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Vilka söta kläder! Trevligt att ses i Helenas butik med! Längtar dit igen (fast det gör inte plånboken...)Kram

2008-09-01 @ 11:06:42
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0