USCH och FY !!

Körde hem från jobbet i Växjö till Alvesta idag vid 13,30 tiden och ser då detta:
image244

Jag kör dagligen denna sträckan mellan Alvesta och Växjö och det är väldigt ofta 4 bilar i bredd. Är det skumt eller dimma så vill jag inte gå ut på väggrenen men då kommer det för de mesta ngn bakom och flashar med helljuset ( en gång var det en polisbil som EJ var på utryckning) så då känner man sig ganska tvingad att gå ut där ändå....
denna gången var det 2 bilar som frontalkolliderat men de inblandade klarade sig med lindrigare skador. TACK å LOV !!
Blev lite skärrad idag då jag körde hem idag och ser detta som hänt. Vem vet vilka man möter i morgon ?!?!

Över till ngt helt annat nu :-)

Har under en längre tid fått mail och synpunkter på att det inte går att kommentera på min blogg, tror mig nu ha kommit på orsaken till detta:
Har ju min vanliga hemsida http://www.smurfan.se . Går du in på den och sedan klickar på dagbok kommer du till denna bloggen, men då kan du inte kommentera här (vet inte varför men så måste de vara tror jag).
Går du istället direkt in på denna bloggen här: http://smurfan73.blogg.se/andra/  ja då ska det fungera att kommentera bloggen.

Ser att jag nu har runt 10 unika besökare/dag här !!! SKOJ SKOJ !! Men de vore ännu skojigare om ni skrev en rad så jag kan kika in hos er med hihiihhi !!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jaså, är det därför det strular. Ibland ska jag skriva, men så kommer jag på att det inte funkar (när jag skrivit allt, givetvis) o orkar inte alltid byta o ta Firefox eller nåt. :-) Trevlig helg!

2008-04-11 @ 19:38:32
URL: http://martina74.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Usch aldrig kul att köra förbi en olycksplats! Händer ofta olyckor på 25:an...
& på tal om nåt annat så länkar jag gärna din blogg om det är ok... =)

2008-04-12 @ 10:49:15
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hallå
Var ju tvungen att gluut lite även hos dig. Du gör verkligen fina kort:). Och så har du väldigt söta barn...
Ha det gött.
Kram

2008-04-13 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0