ATJOOOO !! prosit....

Japps som rubrilen lyder.. så låter jag mest hela tiden nu tycker jag  suck !!!
Har snytigt mig så många ggr idag så under näsan är jag alldeles röd och narig   *ajaj*

Fast detta så har jag  tagit 15 037 steg idag.
Gick först en timma i förmiddags på planeringen ( som jag redan fixat innan), och sedan gick jag som vanligt på min rast.
image243
Bilden är tagen med min mobilkamera där jag brukar gå på rasten varje dag. Såå härligt att gå där vid vattenkanten och småprata med änderna ( hahaha).
Kan ju bara INTE låta bli att vara ute när solen äntligen skiner och det är ganska varmt. Har ju ett toppenjobb (förskollärare) där jag får betalt för att vara ute i solen *ler*

Snart är det dags för 3 års kalas här i huset och det blir 2 st kalas minsann =) Först för släkt och vänner och sen ett barnkalas för de i samma ålder som sonen på hans förskola + hans tjej Linnéa !! Har då, på barnkalaset tänkt att ha varm korv med bröd + glasstårta å en fiskedamm. Hoppas det blir uppskattat och att alla kan komma.

Sen närmar sig årets stora scrappträff med stormsteg !!!  Rottneträffen 
Det ska bli såå skoj !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart! Vilken inspiration du har under din promenad. Tack för senast och jag ser fram emot Scrapweekenden i Rottne. // Jenny

2008-04-09 @ 22:11:31
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0