Vardagen...

Ja nu har vardagslunket pågått i några veckors tid. 
En vardag med lämning och hämtning på Max förskola, jobb för mig och mannen, kvällar med mys hemma hela familjen.
Max han pratar en massa nu. Har lärt sig att säga ostrulle *ler* Fröknarna på hans förskola tycker han ska ha guldstjärnor varje dag hehehe !!!
Han kan nu dela sin mat helt själv och sover hela natten för de mesta i sin säng, bara ibland kommer han in till oss framåt morgonen och kryper ned mellan oss. Härom morgonen fick jag ett par små kalla fossingar inkörda mellan mina lår hahahahaha !!! Ja då vaknade jag ju till i alla fall......

Jag å min sida har bestämt mig att gå ner till 68 kg innan jul är här. Väger nu 76 kg. Detta ska jag fixa med hjälp av 1 timmas simning 3 gånger/ vecka, och mindre portionsstorlekar vid varje måltid. I början av Augusti vägde jag 78 så neråt går det ju  =)

56631-140

Helgen som var deltog jag i Hobbyhusets cybercrop. Lyckades få till 3 st scrappade kort + en scrappad låda/box. Bilder på dessa kommer efter röstningen är avslutad.

Nu på Lördag bär det iväg till Göteborg på scrap och kortmakarmässa tillsammans med bästa vännen Camilla !!!! Yiiihhaaa..här ska shoppas !!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Det är bra att du börjat träna och har din nya vikt som mål och det kommer du säkert fixa. Det brukar du göra! =) Jag ser med fram emot vår tågresa till Göteborg och det ska bli så spännande och inspirerande. Sedan bara måste vi pyssla. Kramisar min Bästis!

2007-09-12 @ 22:16:16
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: lena med flera

vi slog våra kloka huvuden ihop men fattar inte.
vad är ostrulle?

2007-09-13 @ 09:09:40
Postat av: penni

lycka till med viktnedgången och ha så kul i götet!

2007-09-13 @ 19:02:42
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Lisa

lycka till med bantningen.
inte kul att se ut som en julgris!
kramiz

2007-09-14 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0