Vår lille cykelkille !

image155

Igår när vi var till city gross så hoppade Max upp på deras minsta pojkcykel och trampade iväg !!!
Såklart med stödhjul på men oj vad imponerade vi blev.
Så idag letade Uffe upp en liknande 12"  cykel till han på nätet och sen åkte han in till v-ö och köpte den !
Max blev jätteglad när han fick se vad han fått och ville baaara vara ute och cykla hema eftermiddagen efter uffe hämtat han kl 14 på dagis. Han kan bromsa själv med.
Nu ska vi bara köpa en såndär orange flagga så han syns bakom alla häckar å sånt som är här i området. Han får såklart INTE cykla själv men alltid bra å ha inför framtiden.

Maxen har döpt om min bästa kompis Camilla med. Nu heter hon ullleeee  ( säger han så fort han ser kort på henne) *ler* fint va milla !? =)

Härom morgonen, när jag kvällen innan lagt mig med blött hår, pekade max på mitt huvud och sa : uckelikuuuu !!
Hahahahahah !!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Tackar Max för min gulliga namn och jag ser med spänning fram till att få höra han säga det när vi ses nästa gång. Han är för GO´!!! Är han stolt eller är han stolt för sin häftiga cykel. Den var jättesnygg och passar hon perfekt. Han är en stor kill en när han cykla på en två hjuling (med stödben). Ja man kan verklgien se ut som en tupp när man vaknar så och det var en kul händelse som ni bara måste spara. Hahahahahha vad han får till det er buse. Kramisar

2007-09-24 @ 22:22:51
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Tackar för den fina kommentaren och jag blev nöjd när jag ändrade lite på den. Är sugen på att köpa akvarellpennor och ska se om jag kan göra det nu för jag vill färglägga de fina stämplarna jag stämplade hos dig. Kramisar

2007-09-24 @ 22:26:59
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Linda

Lotus har en 14" cykel! Den fick han i våras och cyklar jättebra på den.

2007-09-24 @ 22:29:55
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0