Julkort !!

Ja nu har jag pysslat en hel del på kvällarna och detta har resulterat i att jag nu är uppe i 16 julkort !! Weiii va bra !!
 Här kommer de sista jag gjort....

image174
Här har jag testat på "maskning". Detta lärde jag mig på Växjöträffen nu i höst. Lite invecklat att förklara men går ut på att man stämplat motivet på både underlaget och på en postitlapp (tjejnallen),, klipper ut det man har på postitlappen och sätter fast det ovanpå motivet ( tjejnallen), sedan tar du det andra motivet (pojknallen) och stämplar ovanpå lite överlappat på postitlappmotivet. När du sedan tar bort postitlappen så ser det ut som att den du stämplade sist hamnat bakom den första.... hmmm undrans om ngn fattade det där ??!!

image175

image176

image177

Här kommer ett annat kort jag gjorde för ett tag sedan =)
image178


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad många fina nya kort!

2007-10-29 @ 22:00:11
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Martina

Tack för alla positiva kommentarer, men jag är verkligen inget proffs. (Fast kul att höra förstås. hihi...) Känner mig smått handikappad när man kollar vad många andra kan... Gah! Dina kort är oxå jättefina!! Det där med maskningen var lite kul. Ha det gott! Kram

2007-10-31 @ 08:57:04
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka snygga kort du gjort!!! Så kul att alla är så olika och jag gillar dom. Du är duktig som får så många gjorda och jag har inte gjort ett enda ännu? Hur ska detta gå när november bara brukar rusa iväg och sedan är det jul ;-). De vita stjärnorna på rad är de i papper eller tygband? Kramar

2007-10-31 @ 22:02:59
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: ingela.O(twister)

hej. vilka fina kort du gör!

2007-11-06 @ 15:39:39
URL: http://ingelasscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0