Lite juligen :-)

Har nu lassat iväg lite kort till försäljning på ett fd. jobb....
Har även fått beställning på 2 st stora tändsticksaskar så i morgon ska de levereras .....
image191

Här kommer en bild på det som de på sonens förskola fick ihopscrappat när jag höll en scrapkurs med dom hehe...
image192
Lite otydlig bild men många kort blev det och jag är så imponerad över vilken kreativitet det flödade under hela kvällen !!!!
Om ni läser här så vill jag säga TACK  igen för den härliga blomman och för det goda fikat ni bjöd på =)
På Lördag beger jag mig hem till vännen Camilla och bakar massa julgodis !!! 

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Du är så välkommen hit på lördag och det ska bli riktigt roligt! Mycket gott ska vi svänga ihop!
Fina kort Max´s dagisfröknar gjorde och vilka läckra askar du gjort. Så fina och kul med ett litet ljus i påsarna. Kramisar min kreativa kompis!

2007-11-29 @ 23:19:25
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

superfina saker.
sådana fina askar kan man säkert sälja och göra lite förtjänst på. har du kollat presentaffärerna där du bor?

2007-12-05 @ 10:06:34
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! Kikar tillbaka! Pratade med min kusin som hittat ditt förra inlägg i min blogg. Det visade sig att ni då känner varandra. Jennie (och Per). Världen är liten! :)
Fina grejer du gör!
/Camilla

2007-12-06 @ 22:54:59
URL: http://www.rallarringen.se/camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0