Kvinnlig eller manlig ?! :-)

här kommer ett litet test som ni gärna får kopiera och svara på

Kontakten med min kvinnliga sida:
[x] köpt en hårfön (japps när jag var tonåring)
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] pratat känslor..nykter
[x] skrattat under en romantisk komedi
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[ ] insett storheten hos barbra streisand
[ ] lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[ ] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[ ] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att få blommor i present
[x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[ x] blivit arg utan anledning  (japps det har nog hänt hehe)
[x] gråtit efter 9 fyllda år
[] brytt mig om hm:s val av modell
[ ] insett storheten i linda skugges krönikor
[x] kramat en kille
[x] dansat
[] stoppat upp bh:n med toapapper
[ ] älskat spice girls


Kontakten med min manliga sida:
[ ] ljugit om hur mycket jag har druckit
[ ] ätit en blodig stek-kräk
[ x] läst en biltidning (ohjjaaa hur kan man låta bli ?)
[x ] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap (självklart)
[ x] styrketränat (man vill väll vara stark)
[ ] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[ ] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[ ] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[ x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det (hehe jao men lääänge sen)
[ ] läst en bok av jan guillou
[ ] läst ett nummer av slitz
[x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad jaadå
[x ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza ( ja men det va innan jag gick med i viktklubben haha)
[ ] gått på en ulf lundell-konsert
[ ] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[] diskuterat bröst
[ ] gjort lumpen jajjemän
[x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil (ohhhhh yeeesssss !!!!)
[x] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar. 
[x] lagat någonting på egen hand (man är väll händig å gör de man kan)
[]] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[ x] tävlat i att dricka öl.
[x] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Jahopp det va de =)
Den va lite skojjig  tack för tipset guggu =)

Här kommer lite tändsticksaskar och kort jag fick ihop igår kväll .....

image182

image183

image184

Tjingeling från Smurfan som nu ska sätta mig med  jobb inför utvecklingssamtalen på jobbet.... boooring !

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta askar och fina julkort!! Ska du sälja dem eller ha dem själv? kram

2007-11-12 @ 21:58:11
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Det var en rolig test och jag gillade dina resultat. Stämmer väldigt bra in på dig så du måste svarat ärligt =).
Så fina dina askar blev. Det gör så mycket att dekoerera dom så fint och kul att alla var olika.
Du är så duktig på att kombinera och fixa med dina kort. Jag blir alltid inspirerad och båda var så fina. Kramisar

2007-11-13 @ 20:27:03
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

hejhej
askarna var väldigt fina. tror jag ska göra några sådana -blev så inspirerad.
nu har jag hittat ännu ett kul test.
är du fjortis?
jag var det inte men min svägerska som är äldre. ja jisses
tjing på dig smurfan!!
guggu

2007-11-14 @ 14:30:47
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0