Fars Dag 07..

Jahopp.. då var denna fars dag avklarad då.. jag har dubbla känslor för fars dag eftersom min egen far gick bort i skelettcancer när jag var 19 år gammal (han var då 52 år).  Så ett antal fars dag har jag mest varit ledsen.......
Men nu har ju jag å Max vår "pappa" här hemma att fira så det blire liiite lättare.
Idag på morgonen fick han en låda med smågodis av sin son och av mig fick han en blåbärspajform med lock i nån slags keramik (glaserad).

Sen på eftermiddagen bakade vi en blåbärspaj och fikade på vår lilla mysiga familj =)

image179

Detta har varit en härlig dag då vi även hann med att städa huset och in till stada en svänga för å hämta plattskärmen som varit inne på lagning, samt införskaffa 2 st fuskolle till sonen.

Här kommer lite kort som jag gjort ........

image180
Detta var ett beställningskort från en kollega som nyligen blivit farmor  igen =)

image181

Kort till Max tjej som fyllde 2 år nu i november.
Max tackar så mycket för att han fick hem tårta och kakor när han inte kunde komma på kalaset. Nu är han frisker igen och kommer gärna å leker med dig =)

Kommentarer
Postat av: monica

gott med blåbärspaj *mums*
fina kort!!!

2007-11-11 @ 20:23:24
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Guggu

men gud så tjusigt :D
kolla gärna in och svara på mitt lilla test för att se om man är mest manlig elelr kvinnlig på min sida
kramiz från mystjejen guggu!!!

2007-11-12 @ 14:25:44
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken smarrig paj ni mumsade på i söndags. Det låter som ni bara hade en mysig och bra dag ihop och mycket hann ni med också.
Fina kort du gjort och jag antar att den nyblivna farmorn och Linnéa blev glada för dom. Kramar

2007-11-13 @ 20:29:58
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0