Underbar scrapträff i dagarna 2 !!!

Jag i helgen var då äntligen scrapträffen här utanför Växjö.
Kom dit och kände bara ett fåtal men åkte hem men en del nya bekantskaper *glad*
Alla var jättetrevliga och stämmningen var på topp hela tiden..även om alla var ganska trötta på lördagskvällen *ler*

Slog personligt rekord flera ggr om denna helgen. Jag som annars får till ca 3 LO på en månad fick nu till hela 5 st  30,5*30,5 cm LO , 1 st 20*20 cm LO och ett kort på 2 dagar !! 
WEIIIIIII va skoj jag har haft !

Här kommer då de jag gjorde:

56631-92
 LO om Blue Danger :-)
Ska försöka få till en tavla med den att ha nånstans här hemma.
Uffe gillade den massa med !!!!

56631-96
Santa Max LO
Testade här att använda swirls på en LO och det var superskoj !


56631-95
Ett kort som jag gjorde för att rensa tankarna efter LO skapandet
Testade även här att måla med akvarell pennor (tack för lånet Linda), det gav mersmak.

56631-94
Passade på att stansa ut lite större bokstäver....

56631-93
En LO med Max ABC....
1a ggn här som jag testade på att göra zick zack med garn och öljetter. SKOJ SKOJ !


56631-91
Denna tycker jag känns lite rörig..men men den va skoj att göra iaf hihihi.
Swirls på denna med.

Deltog i 3 tävligar på Lördagen och 3 st på Söndagen men vann ingen.
Men att vara på träffen och lära känna så många nya människor tycker jag var en vinst i sig  =)
Massa gott att äta och toppenbra planerat och upplagt så jag har bara en sak att säga.....
T A C K  alla som var där för att ni gjorde min helg till en helg att minnas och Anne...  jag ser fram emot oktober !!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilket snyggt kort och vilka snygga och läckra LO:s du gjort. De är så fina alla och alla är så olika. Saknar dock den lilla på din mormor ;-) Vilken härlig söndag vi hade och jag tackar Anne så mycket jag med. Kramisar

2007-05-21 @ 23:01:01
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Anna

Jättefina saker! Du hann med väldigt mkt tycker jag, och fint blev det med, genomtänkt och så. kram

2007-05-22 @ 06:48:12
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Vad mycket du gjorde i helgen! Och snyggt blev det också!
Kram Hanna

2007-05-22 @ 19:49:18
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0