Trött som en gnu....

...ja det va jag i morse när sonen vaknade vid 5, jättepigg och ville INTE sova mera.... GÄSP !!!
Men det va bara att masa sig upp med han... Fast som vanligt piggnade jag till ganska så snabbt...tur det.
Max har ju fått en växasäng nu och i den sover han jättegott  =) Somnar som en stock på kvällarna och sover till 5 (som sagt) hoppas den tidpunkten kan förskjutas lite frammåt inom kort !!

På jobbet är det full fart och just nu är det inbokning av utvecklingssamtal som står på schemat. Sen jag fick Max så har jag en helt annan förståelse för hur en del föräldrar tänker ang. sina barn. Känns som att man är mera insatt i småbarnsföräldervärlden lixom *ler*

På scrapfronten är det dött just nu..eftersom Max närsomhelst kan kliva ur sin säng nu, och gå /ramla nedför källartrappen, så vågar jag inte vara längre stunder nere i källaren (där pysselhörnan finns). Men det ska bli ändring på detta (måste ju kunna pyssla hihi) , så fort vi köpt en grind ( till källaröppningen) och en barnavlyssnare ( så vi kan höra han om han vaknar i sitt rum när vi tex kollar film i källaren).

Idag och i morgon är Max hemma från dagis för han vaknade med lite feber idag. Men han verkar inte så värst berörd av det tycker vi *skönt det* så på torsdag blire nog dagis igen å sen är han ju som vanligt ledig på fredag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det går bra att scrappa när säkerheten har höjts. Vilken duktig kille som vet att han själv kan kliva ur sängen men jag hoppas han kommer på att han INTE ska vakna och kliva upp kl. 05.00 utan sover till en lite mer human morgontid, fram åt sju-åtta kanske. Kramar på dig

2007-05-09 @ 21:31:17
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0