Klippt gosse =)

56631-67

Ja idag har Max äntligen blivit av med sitt långa rufs :-)

Annars så har helgen bestått av ont för mig men mycket utevistelse för de andra (jag har varit ute en hel del jag med när värktabletterna gjort sitt).
Var in till jourtandläkaren igår för där visdomstanden satt innan , ja där är det inte alls ömt längre men jag har en hård knöl i kinden....Det visade sig att knölen troligen var en infektion eller inflammation (vad är skillanden egentligen ?) så nu får jag käka pencillin i 10 dagar. Usch !!!! komme rvara hemma från jobbet i morgon med för tar jag inga värktabletter så gör det megaont och jag kan inte böja mig ner pga att det blixtrar av smärtan i huvudet då....

I trädgården har det blivit finare nu med. Uffe har kört allt det nerklippta riset från äppelträden + gamla duschkabinen + förpackningen till den nya kabinen till tippen igår. Vi har även räfsat lite i gräset och varit ute och njutit av att ha en egen trädgård !!!!!!!  Ser verkligen fram emot hela sommaren på ett annat sätt nu, innan var den åsså härlig men på annat sätt nu när vi har trädgård att vistas i såklart =)
Mera jobb blir det ju såklat men det ser jag som ngt kul det med !!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fin han blev tillslut och väldigt sägande kort det i mitten ;-) Kramar

2007-03-18 @ 20:21:58
Postat av: Anonym

Inte farligt avundsjuk på er tomt!!! Vill med!! Vilken skillnad det blev på max, han ser så stor ut nu!!

2007-03-18 @ 20:34:43
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Anne

Åh vad fin har är eran Max...

2007-03-18 @ 21:01:10
Postat av: Anne

Åh vad fin har är eran Max...

2007-03-18 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0